Wednesday, 1 May 2013

Kadar Bayaran Sagu Hati Pegawai dan Petugas Pilihan Raya

HI KAWAN-KAWAN....

INI NAK BAGITAU KADAR BAYARAN ELAUN OLEH SPR KEPADA MEREKA YANG BERTUGAS SEBAGAI PETUGAS SPR PADA PRU 13.........



49 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. yg ni smua org dh tau...ingatkan up lagi...hehehe...

    ReplyDelete
  3. MMMM kerja dah buat ... duit bila nak dapat

    ReplyDelete
  4. biasanya berapa lama bayaran dapat kt kita..

    ReplyDelete
  5. Bila bayaran akan dpt ye?

    ReplyDelete
  6. Bila nk dpt bayaran ni..haizzz....kata cukup bulan col2 xangkat..hampehhh...

    ReplyDelete
  7. x tau la bila nak dpt... col spr pun xdpt line....bzy sgt ka......

    ReplyDelete
  8. hampehhhhh..... lain kali x mo jadi petugas spr..... kerja teruk...dah la kena maki hamun.... pakai kereta sendiri pula...

    ReplyDelete
  9. cuba col nom ini 012-4523808(rizuan spr parlimen nibong tebal)

    ReplyDelete
  10. bila duit nak dapat ni??dah masuk bulan 6 dah ni....kata nak settle dlm 14 hari je?

    ReplyDelete
  11. Saja maklumkan. Bayaran da dapat & masuk bank. Tarikh proses 3 Jun 2013. Baru dapat sms smalam. Sila semak. Sya petugas PRU13 di Negeri Sembilan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdpt pun.. sy petugas spr ngr 9 gak

      Delete
    2. Sy pon petugas spr n9 jugak but still xdpt lg byran elaun sampai skrg ni

      Delete
  12. bayaran cepat atau lambat bergantung pada SPR negeri masing-masing

    ReplyDelete
  13. pe n...dh bln june..x dpt2 lg bayaran kerani undi

    ReplyDelete
  14. kita dah kena caras..janji punya janji..bg komitmen 14 hari slps pru..nah sekarang...pentadbiran spr lemah kottttttt.sbb tuu byk patisyen terbit......emmmmm macam macam...sembang kita naik bimbang

    ReplyDelete
  15. Yer lahh, Apasal lama sgt diorg nak bayar ?? Tugas dh selesai tp duit x dpt lagi ! dh sebulan lebih kot ! Adoii bilaa laa nk dpt?

    ReplyDelete
  16. dah 12 JUN hampeh.... tak dibayornya..............

    ReplyDelete
  17. spr x mo bayor sebab PRU kena adakan sekali lagi..hahaha

    ReplyDelete
  18. minta maaflah nak jadi petugas lagi lepas ni kalau buat sekali lagi.........
    penat dan tak bebaloi............ silap haribulan lepas undi kena balun........

    ReplyDelete
  19. aku sarawak dapat RM80 jer ape kes ni....huhu

    ReplyDelete
  20. saya dah dapat tarikh 17.06.2013 pertugas SPR DUN SABAI PARLIMEN BENTONG

    ReplyDelete
  21. Janji x ditepati..SPR dah xde duit ke nk byr..huhu

    ReplyDelete
  22. petugas spr johor pn blom dpt lg

    ReplyDelete
  23. Sape kate n9 da dpt! Sy ktm x dpt lg pon

    ReplyDelete
  24. petugas untuk parlimen jerantut pon xdapat lagi...apekehal spr ni????

    ReplyDelete
    Replies
    1. jerantut lme boh..koi col kotan ari tu..die kabor..2 or 3 mggu lg bru msuk..pjbt daerah lmbt hntar ke SPR negeri n dokumen x lngkap..huhu

      Delete
  25. Petugas kat sepang pun tak dapat lagi. Lambat betul la spr ni buat kejaaa

    ReplyDelete
  26. kat johor pon lom dapat lagi...nak tepon sape erk????plzz reply anyone

    ReplyDelete
  27. Pejabat daerah lambat hantar dokumen tuntutan ke spr, dibayar dalam 14 selepas spr terima dokumen tu

    ReplyDelete
  28. 1 julai, di parlimen menteri shahidan kassim cakap petugas spr dah terima elaun. Kerani undi pos parlimen jelebu belum terima.

    ReplyDelete
  29. Lambat betul buat kerja..

    ReplyDelete
  30. Lambat betul buat kerja..

    ReplyDelete
  31. ade sape2 ptugas spr p119 titiwangsa? elaun da dpt ke blm? tgh tggu jugk ni..alang2 lmbt bg la bonus skit.haha..

    ReplyDelete
  32. lambat btol spr buat keje...bila nak bayar alaun kami....

    ReplyDelete
  33. Suruhanjaya penipu betooii...dari 2 minggu ke sebulan...dari sebulan ke dua bulan...dari dua bulan ke tiga bulan...tunggu punya tunggu punya tunggu...bulan tak muncul-muncul...aparaaaa punya SPR...JANJI DICAPATI betooii..

    ReplyDelete
  34. dgar kata minggu depan dah dapat..btol ke?tp xmasuk lam akaun bank..kena pegi amik sndri..

    ReplyDelete
  35. kluang, johor bakal dapat. tapi kena pi tuntut kat pejabat daerah pada 11 julai nanti. tunggu je la...

    ReplyDelete
  36. segamt johor pun xdpt lagii ni...aduuh... berlama nk tggu...

    ReplyDelete
  37. area johor bahru semua dah boleh stat ambik duit kat majlis stat 9/7 hari tu. bayar cash lagi. rezeki untuk bulan puasa.. allahamdullillah..

    ReplyDelete
  38. Ea ka..ada yg dpt dah..tahu x yg selangor punya bila di bayar ea

    ReplyDelete
  39. Klo kat selangor ada dah sapa2 dpt htau cam na cara pembayarannya ea

    ReplyDelete
  40. Kuala Langat ... saya dah hubungi SPR Negeri Selangor ... berhubung melalui email dengan Timbalan Pengarah SPR Negeri ... masih belum bagi jawapan . Tapi memelaui telefon Office berita yang mengecewakan mereka baru peringkat memasukan data maklumat petugas dalam sistem .. belum sampai ke peringkat semakan claim . Claim untuk makluman Pejabat Daerah Kuala Langat baru hantar dokumen tuntutan awal bulan 07 . nampak tak sangkut di mana .

    ReplyDelete
  41. Saya dari kuala langat...so td ayah saya bru dpt claim tuh...tp sy blum...mayb beperingkat
    Tq

    ReplyDelete
  42. saya pon xdapat lagi... adoi susah la macam ni. fail lah spr nie

    ReplyDelete